menu

De Site / Algemeen / filmnieuws op de site (ja of nee)??

zoeken in:
Jordy (admin)
Ehm?

Dat van speedy was ook offtopic btw

Oeps, heb ik iets mispost? Of gemist?

Jordy (admin)
Zie het begin van dit topic, dit was een topic over de vraag of er filmnieuws op deze site moest komen, als vast onderdeel.

Jordy schreef:

Zie het begin van dit topic, dit was een topic over de vraag of er filmnieuws op deze site moest komen, als vast onderdeel.

Sorry, ik dacht algemeen > filmnieuws. Dit was filmnieuws dus, sorry...

Jordy (admin)
Kan gebeuren

FeZ
Spielberg verfilmt War Of The Worlds

Er wordt weer een klassieker van H.G. Wells verfilmd: de sci-fi-film War Of The Worlds. Steven Spielberg gaat de regie doen en Tom Cruise zal één van de hoofdrollen gaan spelen.

Cruise en Spielberg werkten ook al samen, toen zij Minority Report maakten. Eigenlijk zou de regisseur nu aan een andere film werken, maar vanwege problemen met het script gaat hij nu eerst dit doen. Ook Cruise heeft even geen andere film, aangezien er nog steeds geen regisseur voor Mission Impossible 3 is.

War Of The Worlds werd in 1898 door de vooruitstrevende schrijver H.G. Wells geschreven en gaat over een invasie van buitenaardse wezens.

Bron: Veronica

Searching for Keyser Söze?

The Usual Suspects van regisseur Bryan Singer was een van de plezierige verassingen van 1995, en er zit voor de toekomst misschien meer in het vat.

Chazz Palminteri, die als Dave Kujan hoofdrolspeler Kevin Spacey ondervroeg, liet namelijk weten dat een vervolg op de film in de maak is.

"They're past the talking-about-it stage. I'm looking forward to it. The title they like is Searching For Keyser Söze.”

Bryan Singer is voorlopig nog wel even bezig met Superman en Logan's Run en zal dus hoogstwaarschijnlijk niet tekenen voor de regie.

Bron:
FilmTotaal

Diesel
Damon vervangt DiCaprio

Matt Damon zal Leonardo DeCaprio vervangen in The Good Shepherd, een film over 40 jaar CIA verteld door de ogen van een van de oprichters. Een reden voor de wissel wordt niet genoemd.

Damon zal hoofdpersoon James Wilson spelen in zijn jongere jaren, de oudere Wilson wordt neergezet door niemand minder dan Robert De Niro, die de film ook produceert en regisseert. De Niro regisseerde eerder A Bronx Tale en, samen met Frank Oz, The Score.
bron

Diesel
Waarom geen Lillo Brancato als de jonge James Wilson?

Die lijkt sprekend op De Niro.

Brand in Turkse cinema

ISTANBUL - In een bioscoopcomplex met zeven zalen dat deel uitmaakt van een winkelcentrum in het Turkse Istanbul is gisterenavond een brand uitgebroken. Dat gebeurde tijdens een openingsgala voor de release van een nieuwe Turkse horrorfilm. Er waren dan ook honderden mensen binnen in de zaal toen het vuur uitbrak. Volgens ooggetuigen brak er paniek uit toen een filmzaal zich bij het begin van de voorstelling met rook vulde. Meer dan honderd mensen raakten gewond.

"Zo’n 130 personen zijn in ziekenhuizen opgenomen nadat zij rook hadden ingeademd. Vijf personen bevinden zich in kritieke toestand," aldus politiechef Celalettin Cerrah in een nieuwsuitzending op televisie. Uit de omgeving van het bioscoopcomplex werd een kleine duizend mensen geëvacueerd.

Ambulances en politiediensten rukten uit om hulp te bieden. Journalisten in de buurt zagen hoe verschillende personen naar buiten werden gedragen. Sommigen waren bewusteloos. Het cinemagebouw was omgeven door dikke rook.

Het vuur zou ontstaan zijn door een kaars, die het kartonnen decor voor de galavoorstelling in brand zette.

Bron: De Standaard, 15/12/2004

Iemand een idee om welke film het gaat?

Jordy (admin)
zullen we dit topic dan maar sluiten??

Jordy (admin)
topictitel maar even aangepast

Volgens mij is er niks veranderd hoor.

Jordy (admin)
volgens mij wel, misschien is het nu duidelijker dat dit geen topic voor nieuwsberichten is

bioscoopzaal schreef:

Iemand een idee om welke film het gaat?

Ik weet niet of ik nou wel onder dit topic antwoord mag geven , maar het gaat om deze film die zojuist is toegevoegd.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:05 uur

geplaatst: vandaag om 22:05 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.