• 12.200 nieuwsartikelen
  • 165.546 films
  • 10.682 series
  • 30.856 seizoenen
  • 622.999 acteurs
  • 194.880 gebruikers
  • 9.095.353 stemmen

GamesMeter.nl

zoeken in:

kos

• 46245 berichten
  • 8544 stemmen

Volgens mij klopt daar niks van.

DieGo

• 5807 berichten
  • 2299 stemmen

Daar klopt inderdaad niks van, er is zelfs al een toplijst 2010...

LimeLou

• 2048 berichten
  • 777 stemmen

De eerste GamesMeter meeting is een succes! Er waren uiteindelijk maar 3 mensen, maar het is een begin

(afbeelding)

Van links naar rechts: LimeLou, jellecomicgek72, Starmaster501

Dk2008

• 10474 berichten
  • 769 stemmen

Hoe komt het eigenlijk dat gamesmeter zo klein is (gebleven).

Ik doe zelf geen games. Maar overal waar ik dvd's koop, zie ik veel meer mensen games kopen. Ook in- en verkoop daar is vaak meer vraag naar.

Alexander1900

• 1708 berichten
  • 563 stemmen

Ik speel ook graag (PC) games, vooral schietspellen en zit niet op Gamesmeter. Er zijn meer mogelijkheden op andere sites, waar je contact met andere kan hebben over de hele wereld. Zoals xfire, mirc, esl, gametracker, vroeger clanbase.com etc.

Martijnnn

• 2209 berichten
  • 2228 stemmen

Dk2008 schreef:

Ik doe zelf geen games. Maar overal waar ik dvd's koop, zie ik veel meer mensen games kopen. Ook in- en verkoop daar is vaak meer vraag naar.

Bij games gaat het toch vaak om de meest recente titels, en ik zelf in ieder geval heb soms dat ik in 1 maand maar 1 game speel. Bij films is dat toch anders, je zult sneller een oudere film kijken en veel meer films per maand kijken waardoor je veel sneller veel meer berichten zult plaatsen bij verschillende topics. Dat lijkt mij in ieder geval de hoofdzakelijke reden.

Dk2008

• 10474 berichten
  • 769 stemmen

Per user zal dat wel een belangrijke reden zijn. Maar van alle mensen die games kopen....6.824 gebruikers, niet echt veel.

Rujar

• 2871 berichten
  • 3816 stemmen

Dk2008 schreef:

Je kan ieder dag (meerdere) films kijken en snel beoordelen. Gaming gaat vaak om games waar je eerst tientallen uren in moet steken om überhaupt tot een discussie te komen. Mede door de kleine userbase haakt men daardoor ook snel af omdat er geen levendige discussie ontstaat. (op en aantal games na)

Dk2008

• 10474 berichten
  • 769 stemmen

Dat lijkt me wel een goede reden. Zie je hier bij films ook wel wat terug, terwijl sommigen blijven hangen bij bepaalde films, zijn anderen al lang weer verder bij de meer recentere films.

Gh8st

• 668 berichten
  • 2008 stemmen

Nu kom je als je een fimtitel bij google intypt ook vrij snel bij Moviemeter terecht. Bij Games kom je veel andere alternatieven tegen, maar Gamesmeter staat er niet tussen.

Dk2008

• 10474 berichten
  • 769 stemmen

Klopt. Ik typte in...(?) 2006, The Longest Day in en kwam al snel bij Moviemeter uit, zo ben ik ook binnengekomen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.