menu

De Site / Algemeen / mobiele website

zoeken in:
dimi303 schreef:
De eerste keer dat je wil naar beneden of naar boven scrollen reageert hij niet. Maar bij een tweede maal doet hij wel. Ik weet niet of het aan de site ligt maar ik kan wel zeggen dat ik het niet heb op andere mobiele webpagina's.
Ik heb getest op een HTC One V (traag Android toestel) en daar kan ik het niet nabootsen. Ook niet op recente apparaten, overigens.

Zwolle84
Geen verrassing, maar ik meld het toch maar voor de zekerheid: de mobiele site doet het niet meer op mijn iPhone nu het swipen is uitgeschakeld. Kom niet meer in de menu's.

Als meer mensen dit probleem melden, dan zal ik er naar kijken. Tot die tijd ga ik er van uit dat er iets mis zit aan jouw kant, sorry. Via http://www.moviemeter.nl/desktop kun je de desktop versie bezoeken

Zwolle84
Geen probleem, ik gebruik nu inderdaad de desktopsite. Ik weet overigens wel vrij zeker dat het probleem niet hier zit (sites met vergelijkbare menu's doen het hier prima), maar ik begrijp je afweging.

Hier geen probleem (iOS 8.4.1; Safari en Chrome).

Van rechts naar links swipen ging ook prima, zolang je niet via back op de pagina beland was. Anders ga je naar de volgende pagina op iOS. Vice versa voor van links naar rechts swipen.

Zwolle84

Dat is dan ook een vrij oude versie...

Daar ging alles beter, bedoel je? Aangepast.

Ik ben tevreden met de nieuwe mobiele layout . Was even wennen maar werkt voor mij nu top!
Werkt prima op mijn tablet en Samsung Galaxy telefoon.

Bij De Site > Algemeen > Het grote opmerkingen / feedback topic #2:

Ik heb het vervelende probleempje dat als ik op mijn mobiel druk op "mijn films".
Ik maar 1x een klein stuk naar beneden kan scrollen.
Daarna blijft het beeld vast zitten en kan ik alleen maar naar de vorige pagina terug.
Het is puur en alleen bij het tap mijn films.

Heb ik ook al heel lang Ajax&Filmfreak, al sinds de nieuwe lay-out. Ik raadpleeg 'mijn films' daarom alleen op de PC.

Ik ook noodgedwongen.
Maar die nog te zien lijsten van mij heb ik nou juist aangemaakt om op mijn mobiel te kunnen zien als ik in een winkel, bibliotheek etc. sta en weet welke films ik moet hebben.

Lijkt een probleem met bepaalde Android toestellen / browsers, heb dat helaas nooit kunnen nabootsen.

Je zou eventueel als noodoplossing je lijst publiek kunnen maken, en vervolgens via je profiel de lijsten bekijken

Goede oplossing. Dat ik daar zelf niet aan gedacht heb.
Zeker omdat ik ze al openbaar hadt.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:25 uur

geplaatst: vandaag om 06:25 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.