Head Office (1985)

geregisseerd door Ken Finkleman
met Judge Reinhold, Danny DeVito en Jane Seymour

Als John Issel gaat werken voor het bedrijf I.N.C. wordt hij alsmaar gepromoveerd zonder dat hij zelf weet waarom. Het blijkt dat zijn werkgevers hem alleen in dienst hebben omdat op die manier de vader van John, Senator Issel, stemt op de dingen die van pas komen voor het bedrijf.

avatar van streeter
Uitstekende bijrollen van Danny DeVito, Rick Moranis, Don Novello en Michael O'Donoghue.

avatar van AGoos
Het eerste uur heeft zeker zijn leuke momenten met een aantal geslaagde grappen.. daarna vliegt de boel compleet uit de bocht.

avatar van Mescaline
Mescaline (moderator)
Geen bijzonder filmpje maar vermakelijk en leuk genoeg. Leuke (kleine) rol voor Danny DeVito en een smakelijke Lori-Nan Engler
Net geen 3, vooral het laatste half uurtje vond ik persoonlijk niet helemaal passen maar zeker de moeite waard om dit aardige tussendoortje mee te pakken!