Only You (1992)

Komedie / Romantiek

geregisseerd door Betty Thomas
met Andrew McCarthy, Helen Hunt en Kelly Preston

Clifford Godfrey is een ontwerper van meubels voor poppenhuizen en heeft een ideaalbeeld van liefde en vrouwen. Op een avond, voor een lange en geplande vakantie, wordt hij plotseling door zijn perfecte vriendin in de steek gelaten. Maar zijn verdriet is van korte duur als hij de oogverblindende Amanda ontmoet, en Clifford denkt opnieuw de 'ware' liefde gevonden te hebben. Als hij echter ook nog de charmante fotografe Claire tegen het lijf loopt, wordt het al gauw duidelijk dat hij voor een moeilijke keuze zal komen te staan.

avatar van clubsport
een wat simpele romcom met een wel erg naieve Andrew McCarthy die keer op keer valt voor de verkeerde vrouw maar op het eind toch het licht ziet .

vandaag om 12:37 uur