Endless Bummer (2009)

Alternatieve titels: National Lampoon Presents: Surf Party | National Lampoon's Surf Party | Surf Party | National Lampoon Presents: Endless Bummer

geregisseerd door Sam Pillsbury
met Vanessa Angel, Richmond Arquette en Joan Jett

JD is een typische surfer: hij leeft voor het surfen en voor feesten op het strand. Een relaxte vent. Maar niet als je aan zijn surfplank komt! Wanneer een stel surfers uit Los Angeles zijn surfplank steelt, roept JD al zijn vrienden bij elkaar voor een roadtrip. Met z'n allen rijden ze naar Los Angeles om JD's surfplank terug te halen. Het wordt de wildste zomertrip van hun leven!

avatar van schumacher
Tja, ik heb de film alleen afgekeken omwille van een paar mooie dames.
Voor de rest is het allemaal maar flauwtjes en ik zal die zeker geen 2de keer bekijken.

Onderbroeken lol voor acht jarige dat zou de beste omschrijving zijn.

avatar van Marvinleeaday
Acteurs en film proberen te hard om lollig te zijn had volgens mij veel meer ingezeten. Deze prent is de titel National lampoon onwaardig.

avatar van Phantasm
Dit durven ze een komedie te noemen, nou, de humor is ver te zoeken, allemaal ontzettend flauw.