Gunday (2014)

India
Misdaad / Actie

geregisseerd door Ali Abbas Zafar
met Ranveer Singh, Arjun Kapoor en Priyanka Chopra

Tijdens de meeste roerige tijden in de vroege jaren '70 in Calcutta lukt het de onafscheidelijke jeugdvrienden Bikram en Bala hun droom waar te maken en van zakenrollers tot smokkelaars en uiteindelijk tot de meest gevreesde maffiamannen in de wereld van de zwarte markt uit te groeien.

avatar van starbright boy
starbright boy (moderator)
Staat momenteel op 1 in de bottom 100 van IMDB. De belangrijkste oorzaak schijnt te zijn dat mensen uit Bangladesh de film geschiedvervalsing en stigmatiserend vinden. De trailer doet geen goede film vermoeden, maar ook geen nieuwe Manos The Hands of Fate of Troll 2.

avatar van Zandkuiken
Troll 2, klinkt geweldig