Four Corners (2013)

Zuid-Afrika
Misdaad / Thriller

geregisseerd door Ian Gabriel
met Abduragman Adams, Irshaad Ally en Brendon Daniels

Vaderloos en opgevoed door zijn oma, woont de jonge Ricardo Galam in Zuid-Afrika's Cape Flats, een unieke en gewelddadige buitenwijk die gedomineerd wordt door 2 Nummer Gangs, de 26 en 28. Ricardo's toekomst als een schaakmeester wordt bedreigd door zijn groeiende interesse in de 26, wiens leider hem ziet als een potentieel lid. Zonder dat Ricardo het weet is zijn vader Farakhan, die hij nooit gekend heeft, vrijgelaten uit de gevangenis. Farakhan, een generaal in de 28, is terug in zijn oude buurt, een vijand in het territorium van de 26.