Chennai Express (2013)

India
Actie / Komedie

geregisseerd door Rohit Shetty
met Deepika Padukone, Shah Rukh Khan en Satyaraj

Rahul gaat op reis naar een klein dorpje in Tamil Nadu om aldaar de laatste wens van zijn opa te vervullen: zijn overgebleven as verstrooien in het heilige water van Rameshwaram. Onderweg ontmoet hij de dochter van een lokale heer. Hij wordt verliefd op haar waarna hen onderweg een onverwacht avontuur wacht.

avatar van Masterbrain
Ouderwets Bollywood Kabbaal in een nieuwe jasje.

Deze film is het bekijken waard voor de trein rit