Mr. Wrong (1996)

geregisseerd door Nick Castle
met Ellen DeGeneres, Bill Pullman en Joan Cusack

Martha Alston (Ellen DeGeneres) is een talentvolle dertiger, die werkt voor een lokaal televisiestation. Ze voelt de druk van haar omgeving en familie om een gezin te stichten. Maar zelf gelooft ze dat het allemaal wel vanzelf zal komen. Op een dag ontmoet ze de succesvolle Whitman Crawford (Bill Pullman). Martha wordt hopeloos verliefd en haar leven wordt een langgerekte, romantische komedie.

avatar van Esteban
Als het gaat over humor voortgebracht door vrouwen, staat Ellen DeGeneres imo ongetwijfeld bovenaan de lijst. Teleurgesteld moet ik concluderen dat ze ondanks haar sprankelende aanwezigheid deze komedie niet kan redden. De humor staat op een laag pitje en Bill Pullman is simpelweg miscast. Een gemiste kans.

Mr. Wrong **

avatar van krabat
Ellen Degeneres is de meest irritante vrouw die op deze aardbol rondloopt. Mede door haar belabberde acteerwerk en gevoel voor humor is deze film een ware marteling.

Ik sla nooit vrouwen, maar voor Ellen zou ik een uizondering maken.........

vreselijke film....ontzettend irritant. en die vrouw vond ik vreselijk!!

avatar van Pilcrepus
Vervelende film, irritante vrouw met een vreselijke stem..
Mr. Wrong kan wel veranderd worden in Movie Wrong.

1 ster.