• 8.610.286 stemmen

Met onder meer: Nat Wolff, Selena Gomez en Mary-Louise Parker

• Claim tot 100 euro bonus bij Jacks.nl

• Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+

Plot Behaving Badly

"One good girl, several very bad choices"

Rick Stevens (Nat Wolff) is bereid om alles te doen wat nodig is om het hart te winnen van Nina Pennington (Selena Gomez). Zelfs als dat betekent dat hij moet omgaan met de zoon van een gangster, een groep strippers, de geile moeder van zijn beste vriend, zijn drugsverslaafde baas, een pervers schoolhoofd, een priester met een geheim, zijn suïcidale moeder en een beschermheilige die cryptische adviezen geeft. Niemand heeft ooit gezegd dat de liefde makkelijk zou zijn.

imageimageimageimage

Father Krumins

Kevin Carpenter

avatar van jarno1975

jarno1975 (moderator series)

Ook met Cary Elwes, Heather Graham, Elisabeth Shue, Dylan McDermott en Gary Busey.

avatar van Fortune

Fortune

Vreselijk irritante film met 'zogenaamde' zwarte humor die bijna nergens grappig is door overdreven ludieke situaties die maar op je afgevoerd worden zonder dat het enigszins impact heeft. Echt aan niemand aan te raden dit. Het kan ook bijna niet irritanter of vreselijker. Kan bijna niet geloven dat hier een doelgroep is.

avatar van Naomi Watts

Naomi Watts

Spijtig wel. Begint best wel aardig maar wordt al vrij snel vervelend. Best een leuke cast wel, maar de grappen lijken echt steeds slechter te worden. Wolff is best aardig en wordt fijn ondersteund door gevestigde namen als Shue, Elwes en Graham en is de rol van McDermott echt geweldig. Met mijn enorme zwak voor Selena Gomez (ok, eerlijk is eerlijk de reden dat ik de film keek) is zij ook best een additie.

Vooral de scenes van McDermott zijn enorm draaglijk maar toch wel weer een textbook comedy, met dezelfde clichematige opzet. Verval zet zich wel eerder in bij Behaving Badly. De titel is ook een groot probleem, je verwacht toch een veel grovere film hierdoor, toch jammer. Garrick haalt toch te weinig uit wat hij in handen heeft, beetje hetzelfde probleem als met Jailbait. Nog zo'n film waar de titel moet verkopen.

Theunissen

Beetje een dertien in een dozijn flauwe tienerkomedie met dito verhaal. Het flauwe verhaal en de uitvoering ervan stelt weinig voor en echt veel te lachen valt er eigenlijk ook niet, buiten de seksuele getinte grappen. De rest van de humor is behoorlijk flauw of juist totaal niet grappig. Maar ondanks dat heb ik me er toch nog redelijk mee vermaakt. Dat komt met name door de cast en vooral het aantal aanwezige fraaie vrouwen (soms ook wat bloot te zien).

De cast is eigenlijk wel indrukwekkend voor een film als deze, met o.a. Elisabeth Shue (in een leuke rol als nymfomane MILF), Heather Graham (die zie ik eigenlijk altijd graag) en muts Selena Gomez. Van Ashley Rickards had ik eerlijk gezegd nog nooit gehoord, maar ze mocht er wel wezen. Hoogstaand acteren doen ze allemaal uiterlijk niet, maar verdienstelijk was het wel.

Al met al dus een matige tienerkomedie, maar door de aanwezigheid van veel vrouwen is hij toch nog redelijk te doen. Ook duurt de film met circa 90 minuten gelukkig niet al te lang.

P.S. het was ook geinig om Gary Busey weer eens terug te zien in een klein rolletje (hij komt ook nog even langs bij de aftiteling bij de "bloopers").

avatar van blurp194

blurp194

Ik kon er wel om lachen.

Het is natuurlijk wel een flauwe platte komedie, maar daar was ik kennelijk voor in de stemming. Een heleboel kleine leuke rolletjes ook - Heather Graham en Elisabeth Shue zijn vooral grappig en leuk doorgedraaid bezig. Maar Mary-Louise Parker doet het ook niet slecht. Selena Gomez irriteert me meestal mateloos, maar hier valt dat ook wel mee.

Dat het hele gebeuren nergens over gaat hoort natuurlijk bij het genre. Vermakelijk is het in ieder geval wel - als je ervoor in de stemming bent.

avatar van DjFrankie

DjFrankie

blurp194 schreef:

Ik kon er wel om lachen.

Helemaal mee eens, vond hem voor een zondagmiddag goed te doen, niet te veel bij nadenken iig.

avatar van schumacher

schumacher

Middelmatige film, flauwe grappen op een 2tal na. Redelijk vermakelijk. Ik ben vooral blijven kijken omwille Selena Gomez erin meedeed.

stinissen (crew films & series)

jarno1975 schreef:

Inderdaad maar wat een draak van een film te melig voor woorden en ja jammer van de cast....

avatar van tal1b

tal1b

goedkope rommel, ontzettend flauw, na 2 minuten had ik t al gezien

avatar van Barry83

Barry83

Een flauwe en erg kinderachtige film. Meer wil ik er niet over kwijt.

avatar van GuidO96

GuidO96

een leuke film voor een zaterdagavond. Vond het erg leuk om naar te kijken maar het zegt genoeg dat ik mij na een maand of 2 totaal niks meer van kan herinneren.

avatar van juliegirlxoxo

juliegirlxoxo

Ach ja...kon opzich slechter

avatar van steffv1

steffv1

niets mis mee, maar zal vooral door m'n selena gomez crush komen hehe

avatar van XanderJ

XanderJ

Dertien in een dozijn, kijkt lekker makkelijk weg.

avatar van richette

richette

steffv1 schreef:

niets mis mee, maar zal vooral door m'n selena gomez crush komen hehe

Geef mij elisabeth shue maar!

avatar van Daan258

Daan258

Laat je alsjeblieft niet misleiden door het eerste half uur van de film.

Het eerste half uur was namelijk zeer vermakelijk en nog best wel grappige scene's. Na dit half uur zakt de film volledig in. Het verhaal gaat helemaal nergens over, nergens grappig meer weten te noemen en super langdradig. Erg zonde dit want de film had namelijk wel een behoorlijke toffe cast.

Ze hadden hier echt meer van kunnen maken .

1,5* alleen voor het eerste half uur.

avatar van coumi

coumi

Vreselijk slechte, rommelige komedie. Verhaal slaat nergens op, tussen de grappen(of wat daar voor moet doorgaan), zitten er een aantal hele foute. Hoofdrolspeler Wolff heeft totaal geen uitstraling. Selena Gomez probeert als enige serieus te acteren, maar het is nu al duidelijk dat dit een van de dieptepunten is uit haar nog prille carrière. In de bijrollen veel bekende koppen die jaren geleden hun laatste succesjes hadden: Busey, Elwes, Lee, Parker, McDermott etc. Shue heeft als voortdurend geile en op de keukenvloer masturberende huismoeder toch wel de meest vernederende rol uit haar loopbaan te pakken. Heather Graham is wel ongelooflijk sexy in haar onnozele rol, alleen voor haar een volle ster. De andere halve ster is voor de soundtrack(veel jaren tachtig en negentig muziek) en voor de ongetwijfeld genomen maar niet herkenbare moeite.

avatar van Shadowed

Shadowed

Wat een feest.

Dit was zo'n film die ik toevallig bij het aanbod van Film1 zag langskomen en toen dacht ik bij mezelf van "oke, laten we deze maar eens uitproberen". Met een speelduur van 93 minuten, een indrukwekkende cast en een genre dat alleen komedie uitspreekt op MM leek dit een snelle filler te worden.

En dat was het dan ook zeker. Een film die zich vooral op het tempo stort waardoor het een vlot anderhalfuur is geworden. Regisseur Garrick probeert zijn film ook zo vermakelijk en snel te houden als het maar kan, al ontbreekt daar nog wel de regiekracht voor.

De humor ook overigens. Alhoewel de film (gelukkig) nooit terugvalt in wat luie schreeuwerige of vulgaire humor weet het nooit echt grappig te zijn. Diverse sterrenacteurs proberen een typetje op te zetten maar eigenlijk kan ik concluderen dat niemand echt grappig weet te zijn.

Daarvoor zijn de types ook wat te sterk aangezet en niet scherp genoeg. Vooral een hoop dwaas gedoe, maar dan iets subtieler neergezet. Overigens is het acteerwerk daarbuitenom nog wel aardig. Al is er niemand die heel memorabel speelt. Wolff in de hoofdrol is duidelijk nog iets te onervaren om een rol als deze op zich te nemen.

Maar de film is relatief vlot en kent een aantal aardige visuele momenten. Waarvan Gomez in de fantasietuin een hoogtepuntje is. Film is lekker vlot, maar qua regie had er nog wat meer power ingemogen. Beter camerawerk, strakkere montage etc. Het ontbreekt helaas nog een beetje om echt speciaal te zijn.

Wel een vermakelijke en relatief korte komedie waar je zo doorheen bent. Ik kan niet zeggen dat ik om een deuk lag, maar vermaak biedt het allemaal wel. Film die je helaas zo vergeten bent, daarvoor weet Garrrick helaas zijn stempel niet op de film te drukken, maar het is een aardig vullertje voor in de middag of avond.

avatar van Chelsea94

Chelsea94

Niets bijzonders maar oke voor een rustig avondje

avatar van Noodless

Noodless

Tja, de film kijkt wel vlot weg en verveelt niet, maar weet nergens echt komisch te zijn. De personages zijn iets te dik aangezet om komisch te scoren en ook qua situaties of dialogen blijft het wat mak op gebied van humor. Hier en daar wel een paar leuke scènes zoals Shue (de moeder van zijn beste vriend) die Nat constant wil verleiden, Selena Gomez vanuit de fantasietuin, Heather Graham die per ongeluk drugs neemt en zich helemaal wil geven aan Nat...maar uiteindelijk toch te weinig van dit soort scènes voor een komedie.

Redelijk wat bekende gezichten zoals Mary-Louise Parker, Dylan McDermott, Jason Lee, Cary Elwes, en Gary Busey passeren. Soundtrack is wel leuk. Selena Gomez weet mij helemaal niet te overtuigen zowel acteerwerk als présence. Geef mij maar de zus van Nat, nl. Ashley Rickards. Dat is pas een leuke meid.

5/10