Crime + Punishment in Suburbia (2000)

Thriller / Drama

geregisseerd door Rob Schmidt
met Monica Keena, Michael Ironside en Ellen Barkin

Aan de buitenkant leidt Roseanne een voorbeeldig tienerbestaan. Ze is populair, knap en gelukkig met haar schoolvriendje Jimmy. Maar ze wordt nauwlettend in de gaten gehouden door Vincent. Hij is een buitenbeentje die het grootste deel van zijn tijd achter de camera doorbrengt en hij weet dat Roseanne's leven op het punt staat uit elkaar te vallen.

werkelijk een van de slechtste film ooit gemaakt, NIET HUREN het is zonde van je geld en van al helemaal van je kostbare tijd. Een hopeloze poging om films als American Beauty en Hapiness te imiteren..tevergeefs. Ik kan er niet meer dan een halve ster voor geven.

mr.Frielink schreef:
werkelijk DE slechtste film ooit gemaakt NIET HUREN het is zonde van je geld en van al helemaal van je kostbare tijd.

Dit vind ik een reden om de film te huren

Als thriller is de film nogal zwak (niet spannend genoeg), de moord op zich vond ik grappig gebracht, .. maar algemeen gezien vond ik hem zo slecht nog niet! En o jee wat is Michael Ironside verdikt zeg! :-O

avatar van Gehenna
Een verknipte thriller/love story waar ik toch wel van genoten heb. Monica Keena (hoofdrolspeelster) is écht jammie 3.5*

avatar van ane19
mijn broer heeft deze dvd gekocht wel leuke film 4,5*

avatar van Aapje81
Vrije bewerking van Crime and Punishment die het vooral moet hebben van de mooie Monica Keena. Pakweg de eerste drie kwartier zijn best te pruimen. Daarna lijkt de regisseur die later bekend werd door Wrong Turn niet goed meer te weten wat hij met de film aan moest. Hierdoor werkt het allemaal net niet maar echt slecht wordt het nergens.

Redelijk

Matige bedoeling deze zogenaamde Thriller / Drama. Het verhaal is niet echt boeiend of spannend en de uitvoering is ook best povertjes. De cast deed het nog redelijke waardoor het kijken nog enigszins waard is. En dan met name door de fraaie Monica Keena en Ellen Barkin. Ik zag deze film toevallig op Film 1 en dacht dat het dan wel een recente film zou zijn, maar deze film is inmiddels al ruim 10 jaar oud.

avatar van Decec
Een redelijk drama/thriller film...
Redelijk verhaal...
Redelijk acteerwerk...
Mooi HD kwaliteit breedbeeld...
Prima achtergrond geluid/muziek
(Dolby Digital)...

avatar van Shadowed
Zwak.

Zwakke bedoeling met een redelijk cast. Als het verhaal zelf eigenlijk nog niet stompzinnig genoeg is is het ook nog naar verwachting suf en vrij zwak uitgewerkt. Met de cast had het nog wat kunnen worden, maar dat is ook niet helemaal gelukt.

Keena is zeker niet lelijk, maar weet die film zowel emotioneel als geloofwaardig niet te dragen. Ironside voegt ook helaas vrij weinig toe in zijn acteerwerk maar doet het voor de rest prima. Kartheiser zet ook een vrij zwakke prestatie af.

Een verhaal dat eigenlijk gewoon stompzinnig is, emotioneel onvoldoende uitgewerkt is en in het algemeen behoorlijk tegenvalt. Leuke cast, maar deze film is duidelijk een voorbeeld waarbij dat dus niet de film zelf kan redden.