Volg jij MovieMeter al op Facebook?
MovieMeter op Facebook

Vier gegen die Bank (2016)

Duitsland
Komedie / Misdaad

geregisseerd door Wolfgang Petersen
met Til Schweiger, Michael Herbig en Jan Josef Liefers

Bokser Chris, reclameman Max en acteur Peter hebben elk lange tijd geld gespaard bij de bank om hun toekomst veilig te stellen en later hun persoonlijke dromen te vervullen. Maar omdat hij zich op listige wijze van zijn eigenzinnige beleggingsadviseur Tobias wil ontdoen, zorgt de gewetenloze bankdirecteur Schumacher ervoor dat de mannen hun spaarcenten verdwijnen als rook door de schoorsteen. Wanhopig en boos besluiten de vier slachtoffers om samen wraak te nemen op Schumacher en zijn bank.

avatar van Quentin
Remake van Petersens gelijknamige film uit 1976.

avatar van DiamondsRealDeal
IMDB meldt 'Shot in 42 days', dat is toch wel heel bizar ?

avatar van Quentin
Hoezo? Er worden films in minder dagen gedraaid.

DiamondsRealDeal schreef:
IMDB meldt 'Shot in 42 days', dat is toch wel heel bizar ?
Man, dat halen de meeste Nederlandse films echt niet hoor.

avatar van DiamondsRealDeal
Quentin schreef:
Hoezo? Er worden films in minder dagen gedraaid.
Ok ,maar had het niet verwacht van Wolfgang. Maar bij deze film zal het goed mogelijk zijn.