Pup Star (2016)

Alternatieve titel: Pupstar

Familie / Komedie

geregisseerd door Robert Vince
met Kaitlyn Maher, Jed Rees en Tom Everett Scott

Welkom in een wereld waarin honden kunnen praten en zelfs zingen. Tiny, een kleine Yorkshire terrier pup met een goede stem, krijgt de kans auditie te doen voor de zangcompetitie voor honden: "Pup Star". Nadat ze een plek in de finale heeft verworven, wordt ze plotseling ontvoerd. Met de hulp van haar nieuwe vriend, Charlie, een rock-'n-roller die met pensioen is, weet ze te ontsnappen. Samen beleven ze een bijzonder avontuur langs de meest iconische muzieksteden.

avatar van jeroentjuhhhhh
Jed Rees heeft een groot voorhoofd, Carla Jimenez is zorgwekkend groot in omvang en er is duidelijk geen limiet wat betreft het herhalen van hetzelfde shot. Hondjes in pakjes zijn kut. Wel een leuke trip gehad, dit was de kers op de taart.