Pup Star: World Tour (2018)

Canada / Japan / Verenigde Staten
Komedie / Familie

geregisseerd door Robert Vince
met de stemmen van Kaitlyn Maher, Brian Hull en David DeLuise

Pup Star is terug en groter dan ooit, want de populaire show gaat nu veel verder dan het thuisland. De populaire zingende honden gaan op reis rond de wereld. Tiny en zijn vrienden vinden fantastische nieuwe liedjes en ontmoeten opwindende nieuwe hondenzangers die bewijzen dat muziek echt de universele taal is.

Hansisan
super leuk mijn kids zijn er blij mee