Puppy Star Christmas (2018)

Alternatieve titel: Puppy Star Kerstmis

Familie

geregisseerd door Robert Vince
met David DeLuise, Diedrich Bader en George Newbern

Nieuwe Pup Stars ontdekken dat een rivaliserend team Kerstmis wil verpesten. De Kerstman wordt ontvoerd. De kerstsfeer is ver te zoeken. Nadat ze op de Noordpool terecht zijn gekomen, proberen ze de feestdagen te redden. Kunnen de pups al zingend weer vrede op aarde brengen?

avatar van BlueJudaskiss
Knap hoe de mondjes van de hondjes overtuigend bewegen en ze de - meeste - honden met behulp van effecten redelijk overtuigend hebben laten acteren, maar qua pratende-dieren-films heb ik toch liever de twee Cats & Dogs-films. Dit was écht mierzoet en ontzettend rommelig. Oh ja, en vooral erg saai.