Sahara (2017)

Frankrijk / Canada
Animatie / Avontuur

geregisseerd door Pierre Coré
met de stemmen van Omar Sy, Elana Dunkelman en Louane Emera

Ajar, de slang en zijn vriend Pitt, een schorpioen, zijn het beu van tot het kamp van de verliezers van hun gemeenschap te behoren. Ze besluiten om hun geluk te beproeven in de nabijgelegen oase bewoond door de hogere middenklasse van de Sahara en ontmoeten er Eva, een prachtige kronkelende slang waarop Ajar smoorverliefd wordt. Dit is het begin van gekke avonturen die hen zullen leiden door de woestijn en waarbij ze zichzelf zullen ontdekken...

avatar van Elchapo
Beetje traag deze animatiefilm,niet van een dreamworks/Disney Nivea.een mager verhaaltje.nee geen voldoende:2 stars....

avatar van Sidboylol
Ik vond deze film niet leuk. Echt helemaal niet. Gemene figuren, saaie verhaal en het relatie tussen de twee slangen was te snel. Dit was nou niet alleen het slechtste film alle tijden, maar ook het gemeenste animatie film naast Chicken Little. Het animatie was ok, het gebied was mooi en het dans scene was het 'enige' leuk stuk uit de film.

Sahara - 1/5