A Mother's Nightmare (2012)

Canada / Verenigde Staten
Misdaad / Thriller

geregisseerd door Vic Sarin
met Annabeth Gish, Jessica Lowndes en Grant Gustin

Student Chris is nog maar net hersteld van een ernstige depressie nadat zijn vaste relatie op de klippen liep. Op school maakt hij kennis met de verleidelijke bad girl Vanessa, van wie hij meteen helemaal weg is. Chris' moeder Maddie maakt zich zorgen om haar zoon en raadt hem aan om niet te hard van stapel te lopen. Maar al snel worden de tieners meegesleurd in een obsessieve relatie.

avatar van Tiany
Men moet zich niet enkel zorgen maken in dochters, ook jong gasten kunnen gevaar lopen in de liefde. Waargebeurde film die ik enkel uitgekeken heb omdat hij waargebeurd is.

Redelijke thriller, gebaseerd op ware feiten.
En net omdat het is gebaseerd op feiten is deze film wel genietbaar.
Het is soms te gek voor woorden hoe tieners tot zulke daden in staat zijn.