Across the Hall (2009)

Thriller

geregisseerd door Alex Merkin
met Brittany Murphy, Mike Vogel en Danny Pino

Across the Hall gaat over Terry en zijn verloofde June. Als Terry erachter komt dat zijn verloofde vreemd gaat slaat hij door. Hij belt zijn beste vriend om hem te helpen, maar ondertussen begint alles echter een mysterieus tintje te krijgen...

Niet doorheen te komen, het leek wel een film van 3 uur. Voorspelbaar, trager dan rééééte traag, matig acteerwerk, zat echt helemaal geen fut in. 1,5*

avatar van Erick1985
Wel leuk en origineel, heb er van genoten

avatar van Erick1985
Het zou trouwens ook een Hitchcock kunnen zijn... beetje dat genre vd week nog een keer kijken!

avatar van SmackItUp
Tof.

Al is het maar vanwege de interessante vertelstructuur. Beetje opdringerig, maar niet storend. Verder is het vooral de sfeer die zal blijven hangen. Licht creepy hotel met net voldoende verlichting, een lift die niet werkt, en ongemotiveerd personeel. Verhaaltje zal allemaal wel. Vond het verder niet zo interessant, op enkele aardige twistjes na. Cast deed het goed, maar voor een badass was Pino net te weinig badass.

Niet overweldigend, maar zeker solide.