Death on the Diamond (1934)

Drama / Mystery

geregisseerd door Edward Sedgwick
met Robert Young, Madge Evans en Nat Pendleton

Manager Pop Clark staat op het punt zijn honkbalteam te verliezen, tenzij dit team het kampioenschap kan winnen, waarna hij ook nog zijn schulden kan aflossen. Pop huurt de topspeler Larry Kelly in om voor de overwinning te zorgen. Zowel rivaliserende teams als gangsters proberen overwinningen te voorkomen en als het einde van het kampioenschap nadert worden er topspelers van Pop gedood, zowel op als buiten het speelveld. Kan Larry een liefdesaffaire beginnen met Pops dochter Frances Clark, voldoende wedstrijden winnen en ook nog het moorden stoppen?