Alter Egos (2012)

geregisseerd door Jordan Galland
met Kris Lemche, Brooke Nevin en Joey Kern

Het verhaal speelt zich af in een tijd dat superhelden de steun van het volk en financiering van de overheid hebben verloren. Fridge en C-Thru verschansen zich in een verlaten hotel. Fridge heeft serieuze relatieproblemen, zijn vriendin heeft nota bene een affaire met zijn menselijke alter ego. Ondertussen heeft C-Thru de aartsvijand van Fridge, Shrink - die de ouders van Fridge heeft vermoord -, gevangen genomen. Maar het doden van Shrink zou superheldenregel #27 breken: geen wraak.

Na ongeveer 20 minuten heb ik deze B-film uitgezet. Film slaat helemaal nergens op.Bagger bagger en nog eens bagger. Film heeft trouwens een lengte van 1 uur en 16 minuten.