100% Cachemire (2013)

1 stem

Frankrijk

geregisseerd door Valérie Lemercier
met Valérie Lemercier, Gilles Lellouche en Marina Foïs

Aleksandra heeft een fantastische echtgenoot, een prachtige appartement in Parijs, een geweldige minnaar, een fantastische job. Kortom, ze heeft het allemaal... behalve het ultieme accessoire - een kind. Met haar normale dosis geluk verloopt de adoptie vlot. De zevenjarige Aleksei komt aan vanuit Rusland. Hij is alleen niet zo lief als gedacht...

TEASER

avatar van Boenga
Lemercier en Lellouche, ik zie hen allebei heel graag bezig; maar helaas: 100% Cachemire is 100% flop.

Het verhaal valt onder de categorie 'witte producten', de humor smaakt even pittig als een glas gedestilleerd water, en de vlam tussen Aleksandra en Cyrille zit opgeborgen ergens een kilometer onder Antarctica.

Veel verwacht, niks gekregen.