Casual Sex? (1988)

geregisseerd door Geneviève Robert
met Lea Thompson, Victoria Jackson en Stephen Shellen

Stacey (Lea Thompson) en Melissa (Victoria Jackson) zijn al heel lang bevriend met elkaar. Tijdens hun vakantie in een gezondheidsinstituut leren de vrouwen een aantal bijzondere mannen kennen die hen een heel nieuwe visie bijbrengen op het moderne datingleven. Vinny, Nick, Matthew en Jamie testen zonder enige schroom hun verleidingstacktieken op de bereidwillige dames.

Haha, deze heb ik op een tienerfeestje (verjaardag) gezien. Gehuurd door de jarige omdat er hopelijk veel seks in zou zitten. Nou, wat kwamen we bedrogen uit..

avatar van isabelllll
heb m gezien toen ik een tiener was, onlangs opnieuw gekeken en weet nu ineens waarom ik bepaalde dingen weet. vind t een geweldig leuke film. lekker zorgeloos.

avatar van IH88
“"Safe sex" -- who would have ever thought those two words would exist in the same sentence?”

Matig. Thompson en Jackson doen het best aardig, maar alles aan Casual Sex? doet gedateerd en oubollig aan. In een film over seks hoeven echt niet veel seksscènes te zitten, maar dit voelt wel heel truttig en preuts aan. Een groter probleem is dat het allemaal ook gewoon saai is, en qua acteerwerk, script, audiovisueel etc. springt er niets uit. Casual Sex? bestaat, maar waarom hij is gemaakt is mij niet echt duidelijk. Als fan van Lea Thompson is dat wel pijnlijk om te moeten zeggen.