Radio Rebel (2012)

Drama / Familie

geregisseerd door Peter Howitt
met Debby Ryan, Sarena Parmar en Adam DiMarco

Scholiere Tara is een verlegen meisje, maar met een groot geheim: ze is 'Radio Rebel'. Wanneer ze haar hoofdtelefoon opzet en haar dagelijkse podcast maakt vanuit haar kamer, is ze zelfverzekerd, openhartig en inspirerend. Wanneer haar stiefvader, de eigenaar/producent van SLAM radio, erachter komt dat Tara Radio Rebel is, mag ze een liveshow presenteren vanuit de geluidsstudio van SLAM. Alles lijkt perfect te gaan, totdat rector Moreno, wiens enige doel in het leven is om dat van anderen onderuit te halen, het eindejaarsbal annuleert en alle studenten Tara de schuld geven.

avatar van DonOswaldo
Fijn filmpje. Kon goed meegaan in het drama en het onvermijdelijke romantische plot, mede door de heerlijke rol van Debby Ryan. Qua humor soms iets te kinderlijk maar over het algemeen niet storend.

avatar van Nienke1981
Leuke film als je van high school movies houdt, zoals ik.