Mohawk (2017)

Alternatieve titel: Satanic Panic

Actie / Horror

geregisseerd door Ted Geoghegan
met Kaniehtiio Horn, Ezra Buzzington en Eamon Farren

Oak, een vrouwelijke krijger van de Mohawk-stam, raakt in de problemen wanneer één van haar stamgenoten een Amerikaans kamp in vuur en vlam zet. Een bataljon militairen, onder leiding van de bloeddorstige Kolonel Holt, zint op wraak en heeft het op Oak gemunt. Ze vlucht de bossen in samen met stamgenoot Calvin en hun Engelse compagnon, Joshua. Het drietal zal het bos moeten gebruiken om de militairen te verslaan. Ze kennen de omgeving immers als geen ander.

avatar van tattoobob
Laat maar komen .

avatar van Pastaman
Slecht geregisseerd en slechte acteurs.

Hansisan
ik vond het mooi

Trailer stemt mij niet hoopvol.........

avatar van Joeri77DB
Nou vond hem werkelijk waar niet slecht, voor een B-film. Van het begin tot het eind spannend, flinterdun verhaal maar daar lenen dit soort films zich dan ook niet voor, wie in is voor spanning kan deze gerust proberen !

avatar van mixmaster
Een B film met slecht acteerwerk en slap verhaaltje.

En toch heb ik de film helemaal tot het eind gezien, de film werd namelijk verrassend genoeg steeds een klein beetje spannender.

keimpeS
Tsja als je bv Apocalypse of Pathfinder bent gewend, dan is deze film echt een lachertje. Ik had er dan ook veel van verwacht omdat ik wel hou van die klopjacht films aka The Naked Prey maar die vergelijking is met deze film in alle opzichten niet te maken. Het verhaal, het acteerwerk en de mohawks in deze film komen op mij niet overtuigend over. Het doet allemaal goedkoop aan!

avatar van Turbodevil
Niet overtuigend deze "Mohawk", komt inderdaad erg goedkoop en ongeloofwaardig over. Alleen de laatste minuten zijn een beetje spannend. Ik heb niemand van de cast ooit gezien, Kaniehtiio Horn vond ik wel leuk om naar te kijken.

avatar van huiguh
Slechter dan dit is onmogelijk

avatar van Boeikens
De horror zit hier vooral in het moeten zien van zo'n meuk

avatar van Phantasm
Niet echt goed en niet echt slecht, leuk om een keer gezien te hebben.