• 8.668.088 stemmen

Temptation: Confessions of a Marriage Counselor (2013)

Drama | 111 minuten

• Claim tot 100 euro bonus bij Jacks.nl

• Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+

Plot Temptation: Confessions of a Marriage Counselor

"Betrayal Burns Forever"

Roger Jackson is een goede, hardwerkende boekhouder. Hij zorgt niet alleen voor zijn vrouw Judith maar ook voor de wiet rokende Stanley en haar gepensioneerde gelovige moeder TT. De twee ouders leven in hetzelfde huis maar kunnen niet met elkaar opschieten. Judith, een professionele huwelijksconsulent geeft dagelijks huwelijksadviezen en heeft voor iedereen een oplossing. Maar wanneer er een oude klasgenoot opduikt, zorgt een samenloop van omstandigheden ervoor dat de huwelijksconsulent zelf wel wat advies kan gebruiken.

logo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimage

kappeuter (crew films)

avatar van AHWA

AHWA

Jurnee Smollett is geweldig in Friday Night Lights, dus deze zal ik zeker nog wel een keer zien, al wordt het verhaal in de trailer al zo'n beetje verteld.

avatar van Naomi Watts

Naomi Watts

Trailer tell it all maar triggered wel enorm. Plus Kim Kardashian. Ik ben om.

avatar van Movsin

Movsin

Het klassieke thema van het teloorgaan van een huwelijk door invloeden van buitenuit.

Het script is evenwel flauw en het verslechtert naarmate de film vordert om uiteindelijk onwaarschijnlijk en zelfs onduidelijk over te komen.

Overtuigend zijn de acteurs ook al niet.

Hadden uit dit thema iets veel deugdelijker kunnen puren.