Star Crossed (2009)

Portugal
Drama / Romantiek

geregisseerd door Mark Heller
met Kyle Redmond-Jones, Teresa Tavares en Luke Mably

Een moderne bewerking van 'Romeo en Julia'. Paul Collins, een jonge speler van het voetbalteam van Castelo verliefd wordt op Agnes, de dochter van de directeur van de rivaliserende partij Invicta. De rivaliteit tussen de twee teams is zo groot, dat bij ontdekking van de liefde tussen de twee hun leven in gevaar zou kunnen zijn. Paul en Agnes proberen te ontsnappen aan de haat, die ervoor zou kunnen zorgen dat het enige wat belangrijk voor hen is weg zou kunnen nemen. Hun liefde voor elkaar.

avatar van Decec
Een goede drama/romantiek film...
Prima verhaal...
Prima acteerwerk...
Redelijk kwaliteit breedbeeld,
geen HD aanwezig, schokkende beeld...
Redelijk achtergrond geluid/muziek
(geen Dolby Digital aanwezig)...

avatar van wess16
Onbedoeld lachwekkende film. Wil een realistisch drama zijn, maar zit vol onzinnige wendingen. Alsof profvoetballers op straat zo'n wedstrijden gaan spelen en dan dat einde. Zoiets gebeurt gewoon niet in het echt. Ja, in films gebeuren dingen die niet in het echt gebeuren, maar doe dan niet net alsof je een realistische film maakt. Wat een flauwekul zeg.