Bon Voyage! (1962)

Alternatieve titel: O.K. Parijs

Familie / Komedie

geregisseerd door James Neilson
met Fred MacMurray, Jane Wyman en Jessie Royce Landis

De familie Willards uit Terre Haute in Indiana hebben een unieke vakantie geboekt naar Parijs in Frankrijk. Harry denkt dat het grootste probleem het vermijden van het kraanwater zal zijn, maar zijn drie kinderen blijken een stuk meer aandacht nodig te hebben dan hij had verwacht.

Dick2008
Veel te lange komedie, in hoeverre het een komedie-film is. Wat plaatjes erbij van Frankrijk als opvulsel. Zodra ze geen goede rollen meer krijgen gaan ze waarschijnlijk in familiefilms spelen. MacMurray en Wyman zijn helemaal niet op hun plaats in deze Disney film. In het verleden wel leuk om een keer gezien te hebben, maar bij herkijken toch weer niet veel aan. 2.0