Old San Francisco (1927)

1 stem

Drama / Romantiek

geregisseerd door Alan Crosland
met Dolores Costello, Warner Oland en Charles Emmett Mack

Het is 1906. De Spaanse aristocraat Don Hernandez Vasquez woont met zijn lieftallige dochter Dolores op een haciënda in de nederzetting San Francisco. Ondanks dat hij moeilijke tijden achter de rug heeft, weigert Don Hernandez in te gaan op de smeekbeden van de rijke zakenman Michael Brandon om zijn bezittingen te verkopen. De jonge advocaat Terrence O'Shaughnessy, die oorspronkelijk ingehuurd is door Brandon om de familie Vasquez ervan te overtuigen te gaan verhuizen, verandert van gedachten wanneer hij verliefd wordt op Dolores. Chris Buckwell, die verantwoordelijk is voor alle illegale activiteiten in de wijk Chinatown, biedt zich echter ondertussen aan als ‘goede vriend’ van de familie Vasquez, maar hij is al die tijd uit op hun landgoed en op Dolores als zijn bruid.