Zombie Hamlet (2012)

geregisseerd door John Murlowski
met John Amos, Robert Martin Steinberg en Melora Hardin

De wanhopige filmmaker Osric Taylor droomt van het maken van een zeer specifieke film: een burgeroorlogversie van Hamlet. Maar wanneer de financiering opdroogt, stemt hij erin toe om de geldelijke steun van de zuidelijke matrone Hester Beauchamps te aanvaarden, onder voorwaarde dat hij er enkele zombies instopt om de film rendabeler te maken. Maar wanneer Hester middenin de opnames sterft, verkleed Osric zich vervolgens als Hester om de laatste cheque te innen. Hierdoor wekt hij achterdocht bij zowel de lokale politie als bij de ambitieuze nieuwsverslaggever Shine Reynolds...

Meneer Bungel

avatar van speedy23
En gebaseerd op ware feiten.

avatar van Nicolage Rico
Schitterende poster ook.