• 8.300.723 stemmen

Drama | 100 minuten

Genre: Drama

Geregisseerd door: Fielder Cook

Met onder meer: Glynnis O'Connor, Armand Assante en Craig Wasson

IMDb beoordeling: 7,1 (281)

Plot Why Me?

De knappe Leola raakt betrokken bij een verkeersongeluk. Ze raakt ernstig gewond en haar gezicht is grotendeels verwoest. Leola heeft het er enorm moeilijk mee en kan er niet mee leven. Dr. Jim Stallins, die het leven van Leola redde, geeft haar weer hoop door haar plastische chirurgie aan te bieden.

Leola Mae Harmon

Dr. James Stallings

Brian Harmon

avatar van Lui

Lui (crew films)

Traag tv-drama met een vervelend, verwend nest in de hoofdrol. Leola is onuitstaanbaar en stiekem hoopte ik dat de operaties haar nog meer zouden verminken.

De relatie tussen haar en de dokter (Armand Assante, die uitstekend speelt) wordt mooi weergegeven. De operaties komen slechts half in beeld en zijn daardoor niet boeiend genoeg om naar te kijken.

avatar van Mrs. Donut

Mrs. Donut

Ik vind het een goed verhaal. Leola is zwanger van een egoïstische man. Als zij naar haar werk rijdt wordt ze aangereden door een dronken automobilist. In het ziekenhuis aangekomen kunnen de ambulancebroeders haar weer meenemen. Omdat zij militair is moet ze, ondanks dat zij zwaar verminkt is, naar een militair ziekenhuis.

Daar wordt zij door een arts geholpen. Omdat zij zelf verpleegster is bemoeit zij zich met haar haaroperaties en herstel. Haar baby is ze verloren, haar man gruwt van haar omdat ze niet mooi meer is. De dronken automobilist krijgt alleen een werkstraf.

Ze wil weer aan het werk als verpleegster, hamert er steeds op dat ze er net zo uit wil zien als voor het ongeluk, wil kunnen eten en praten. Geduld is niet haar sterkste kant. Maar eind goed al goed. Het draait niet om de operaties, het draait om het verhaal.