Sudden Fury (1975)

Canada
Misdaad / Thriller

geregisseerd door Brian Damude
met Dominic Hogan, Dan Hennessey en Hollis McLaren

Fred is een psychotische ondernemer. Hij wil zijn vrouw Janet overhalen om een duistere investering te doen. Janet weigert en het koppel rijdt ruziënd door de afgelegen bossen van Ontario. Ze krijgen een ongeluk en Janet is ernstig gewond. Fred gaat er echter als een haas vandoor en hoop dat zijn vrouw sterft.

avatar van Lui
Lui (crew)
Goede thriller die tot het einde aardig spannend is, maar soms iets te overdreven is. Het kat-en-muisspel tussen de harteloze man en de heldhaftige redder in nood duurt tot op de laatste minuut. Helaas sterft de vrouw al snel, en daardoor verliest de film deels zijn spanning.
Al met al een geslaagde thriller.