• 8.485.307 stemmen

Genre: Misdaad / Thriller

Oorsprong: Canada

Geregisseerd door: Brian Damude

Met onder meer: Dominic Hogan, Dan Hennessey en Hollis McLaren

IMDb beoordeling: 6,7 (419)

Plot Sudden Fury

"The explosive story of an accident that turned into MURDER!"

Fred is een psychotische ondernemer. Hij wil zijn vrouw Janet overhalen om een duistere investering te doen. Janet weigert en het koppel rijdt ruziënd door de afgelegen bossen van Ontario. Ze krijgen een ongeluk en Janet is ernstig gewond. Fred gaat er echter als een haas vandoor en hoop dat zijn vrouw sterft.

image

avatar van Lui

Lui (crew films)

Goede thriller die tot het einde aardig spannend is, maar soms iets te overdreven is. Het kat-en-muisspel tussen de harteloze man en de heldhaftige redder in nood duurt tot op de laatste minuut. Helaas sterft de vrouw al snel, en daardoor verliest de film deels zijn spanning.
Al met al een geslaagde thriller.

avatar van brucecampbell

brucecampbell

Onbekende, maar uitstekende thriller met een prima open? einde.
De hoes van de videofilm is wel enorm misleidend, het lijkt wel een rambofilm, wat het uiteraard niet is.
Hier een foto van mijn videofilm:

avatar van wendyvortex

wendyvortex

Eerste helft is een vrij tamme televisiefilm-thriller. Man en vrouw hebben auto ongeval, man was toch alleen maar uit de centen van z'n vrouw en laat haar mooi voor dood achter. Helaas komt dan onze held langs die de dame probeert te redden. Tweede helft wordt het wat beter als de heren beiden aankomen bij een boerderij en de farmers natuurlijk geen idee hebben wie de good guy en wie de bad guy is.