Last Man Standing (2011)

geregisseerd door Ernest R. Dickerson
met Anthony Michael Hall, Catherine Bell en Mekhi Phifer

Abby Collins is gelukkig getrouwd en heeft een dochter. Bijna zeven jaar geleden heeft ze als marinier in Afghanistan gediend als Luitenant Abby Spencer. De missie van haar unit bestond uit het beschermen van een Afghaanse wetenschapper die wilde getuige tegen Al Qaeda. De missie liep echter volledig verkeerd af. Dan wordt Abby's man ontvoerd en krijgt ze de opdracht om de eisen op te volgen, of haar man wordt geëxecuteerd.

Middelmatig drama met hoofdrollen van Catherine Bell (Army Wives) en Anthony Michael Hall

Komt wat traag op gang maar best een leuke prent.

avatar van wrist
geen punten, na een half uur uitgezet, er was niet doorheen te komen, zo ongeloofwaardig allemaal :/