The Quarterback (1940)

geregisseerd door H. Bruce Humberstone
met Wayne Morris, Virginia Dale en Lillian Cornell

Tweelingbroers Jimmy en Bill Jones zijn elkaars tegenovergestelde; Jimmy is de leergierige student en Bill is de sportieve van de twee. Jimmy staat op het punt naar de universiteit te gaan, terwijl Bill maar nauwelijks kan aanhaken op het laagste niveau. Groot is dan ook de verwarring als Bill wordt toegelaten op de universiteit en dit toelatingsbewijs eigenlijk bedoeld was voor Jimmy. Er zit voor de twee broers niets anders op dan van identiteit te switchen. Iedereen blijft in verwarring achter en dat geldt zeker voor Kay Merrill, het meisje dat door beide broers begeerd wordt.