The Brides of Sodom (2013)

Fantasy / Horror

geregisseerd door Creep Creepersin
met Domiziano Arcangeli, David Taylor en Rachel Zeskind

In een wereld waar vampieren en heksen domineren worden de mensen gebruikt als voedsel voor deze wezens. De vampier Eros wordt echter verliefd op een mens genaamd Samuel. Eros wil Samuel redden door van hem een vampier te maken. De kwade Dionysus heeft echter andere plannen.

Kort samengevat: een soort onzinnige seks vampiers fantasie over een Griekse god die zijn geliefde, een mens, onsterfelijk wil maken. Helaas was het script van een onmogelijk zwak gehalte, kreeg het verhaal een vreemdsoortig einde en konden de beide hoofdrolspelers met hun amateuristische spel geen moment waarmaken verliefd op elkaar te zijn. Okay, de mannenlijven waren mooi, maar een veelvoud van hen was dikwijls bedekt met bloed en op de duur gaat dat stierlijk vervelen. En voor de rest slappe soft porno.