ad

Geregisseerd door: Brett Donowho

Met onder meer: Steve Bacic, Tara Westwood en Tadhg Kelly

Releasedatum: 28 mei 2013

Over Silver Falls

"Twin girls haunt a new girl in town to steer her down the path to the right killer."

Het kleine stadje Silver Falls wordt geteisterd door een reeks van onverklaarbare sterfgevallen. Wanneer het weesmeisje Jordan (Alix Elizabeth Gitter) in het stadje arriveert, wordt ze achtervolgd door de geest van een vermoord meisje. Vervolgens ontdekt ze de schokkende waarheid achter de moord. Geïnspireerd op een waargebeurd verhaal.

avatar van milannique

milannique

Net deze film gekeken en vond hem niet slecht.

Het verhaal komt wat traag op gang maar heeft me wel kunnen boeien tot het einde.

Vanaf de helft van de film word duidelijk dat "de meisjes" een doel hebben waar ze Jordan voor willen gebruiken. Het einde had wat mij betreft wat langer mogen duren en is naar mijn gevoel nogal afgeraffeld, hier had meer in gezeten.

Ook had het verhaal wat meer toegelicht mogen worden het hoe en waarom.

Maar al met al heb ik me anderhalf uur wel vermaakt.

Sorry mijn eerste reactie op een film hier, dus excuse me als ik niet volledig en volgens de wensen mijn mening geef.

Ik ben een filmliefhebber en zal mijn best doen om meer berichten te plaatsen.

avatar van mcdaktari

mcdaktari

Deze film is het net niet, het ziet er allemaal vrij goedkoop uit en alles zo'n beetje bij elkaar gejat, maar zo tegen het einde aan begint het toch nog een klein beetje aardig te worden, maar hoger als 2 sterren kom ik toch echt niet. Voor een tussen doortje gaat het nog net al zat ik in het begin te twijfelen om 'm uit te zetten en aangezien ik niet wist wat te kijken heb ik er toch maar tot het einde toe naar gekeken.

avatar van ashley96

ashley96

Vermakelijk filmpje al wist ik al vrij snel wat het ging worden. Niet echt nieuw maar grappig voor als je niks anders in huis hebt.

avatar van knusse stoel

knusse stoel

Nu en dan een tienerfilm (spelen veel tieners in) maar toch wel boeiend.

Het verhaal is duidelijk en er is een onderhuidse spanning aanwezig en dat stel ik wel op prijs.

Aardige film.

Onderhond

Redelijk genrewerk.

Originaliteitsprijzen zal deze film niet winnen. Jong meisje in een nieuw weg-van-de-wereld dorpje, geesten met nachtgewaden en zwarte haren en een dungeon twist die ook niet bepaald nooit vertoond is. Het is een mix van bekende elementen.

Toch is de uitvoering best aardig. Een film die het meer van sfeer moet hebben, aangezien de horror elementen voor weinig spanning of angst zorgen. Maar daar slaagt dit werkje dan ook wel in. De geesten vallen weer ergens tussen zielig en eng in, maar de twist halverwege maakt het toch wat aangenamer en zorgt er vooral voor dat het tempo in het middenstuk niet volledig doodvalt.

Acteerwerk is ook niet slecht, vooral van de jongeren dan. Visueel braaf maar kundig, de soundtrack is jammer genoeg wat minder uitgesproken. Geen grootse cinema dus, maar fijne horrorfiller en degelijk genrewerk.

avatar van Pazmaster

Pazmaster

B film met zwak acteerwerk, goedkope special FX en het verhaal is ook niet erg origineel. Einde is ook voorspelbaar. 2 sterren

avatar van Noodless

Noodless

Deze B-film is best nog te pruimen door vooral de enthousiaste jongere cast en het creëren van een passend sfeertje. Het verhaal wordt degelijk opgebouwd, maar verliest gaandeweg wat van zijn pluimen. Vooral naar het einde toe gaat het mis. Veel clichés passeren en echt spannend wilt het maar niet worden. 5/10

avatar van Daan258

Daan258

Erg matig filmpje.

Dit was zeker geen horror film, en thriller kan ik het zelfs ook nog niet echt noemen.

Nadat de film 15 min bezig was wist ik al dat het sowieso geen spannende film zou zijn, en het acteren was ook al niet al te best dus had ik toch gehoopt dat het verhaal nog oké zou zijn, maar ook dat was heel erg zwak. Had eerlijk gezegd niet verwacht dat het einde zo, maar dan ook zo simpel zou zijn.

avatar van playah26

playah26

Met pure ellende uitgekeken, eerlijk is eerlijk op de helft word het inderdaad wat beter maar dat geeft het dramatische 1e 3 kwartier nog geen voldoende. tenenkrommend slecht acteerwerk.

avatar van joolstein

joolstein

Het is vooral middelmatigheid wat de klok slaat. Ondanks de knappe plot- twist is het allemaal zeer erg mak. Als Alix Elizabeth Gitter word opgesloten in de badkamer. Is dit zo bizar dat er dus eigenlijk al de bedoeling(clue) word weggeven. Ook vond ik de scene met de schoolbus erg slecht. Een tripje naar het bos om daar te horen dat ze de volgende is?? Verder heb ik een duidelijke reden gemist waarom Jordan nu bij deze mensen was gekomen? Waar ik toch een beetje de rest van de film last van blijf houden. Oke ze was wees en er was iets gebeurd met haar ouders. Maar de relatie met/tot deze mensen komt totaal niet uit de verf.En dan zijn er natuurlijk de geestverschijningen. Aan het begin zijn ze nog te doen maar steeds maar weer die meisjes. Dat het op een moment zelf een beetje saai aan het worden was. Een Horror heeft het meer nodig van iets engs of van spanning of anders van bloederige scene`s. Helaas niets van dit!!! Daarom schaart deze film zich meer onder een boven- natuurlijke thriller dan Horror. De geesten zijn gewoon te lief!!