Lucky Christmas (2011)

Canada / Verenigde Staten
Drama / Familie

geregisseerd door Gary Yates
met Elizabeth Berkley, Jason Gray-Stanford en Mitchell Kummen

Holly Ceroni is een alleenstaande moeder die probeert haar leven weer op een rit te krijgen. Ze is echter zwaar teneergeslagen, wanneer ze ontdekt dat het winnende lot uit de loterij in het dashboardkastje van haar onlangs gestolen auto ligt. Mike Ronowski, de bouwvakker die achter Holly's vermiste auto zit, heeft het plan om bevriend te raken met Holly en haar te dwingen om de helft van de geld af te staan. Mike wordt echter verliefd op haar en ontdekt dat er belangrijkere dingen in het leven zijn dan snel geld verdienen.