That's What She Said (2012)

geregisseerd door Carrie Preston
met Anne Heche, Marcia DeBonis en Alia Shawkat

Bebe en DeeDee zijn beste vriendinnen. Beide hebben relatieproblemen, zij het totaal verschillende. Bebe bereidt zich voor op een date in New York, en DeeDee zal haar vergezellen. Ze ontmoeten daar Clementine, die hen vergezelt bij hun avonturen in de grote stad.

De filmsterren Anne Heche en Marcia DeBonis als het soort onrealistisch beste vrienden. Voornamelijk gericht op de vriendschap tussen de over-sociale Bebe (Marcia DeBonis) en de gestoorde Dee Dee (Anne Heche, als zichzelf?...), de film bestaat uit een bijna alleen vrouwelijke cast. De film vind plaats op één dag in New York City,
Bebe is in spanning voor een date die ze later die avond heeft met een man. Dee Dee, haar beste vriendin, is niet enthousiast over deze aanstaande gebeurtenis.

Dee Dee en Bebe dwalen door New York. Om Bebe klaar te maken voor een date ondertussen maken ze scènes en pikken ze een seks-verslaafde sidekick (Alia Shawkat) op. Dit resulteert dit in sommige gekke (en zeker geen hilarische) situaties...

Het valt te zien dat het een zeer low-budget film. Er zijn echter grappige momenten, met name van Heche.

De cast maakt de film enigszins de moeite waard, mindere actrices hadden dit niet noemenswaardige verhaal niet omhoog kunnen tillen van rotzooi naar enigszins vermakelijk.
Het is geen geweldige film, maar een plezierige chick flick...