See Girl Run (2012)

Romantiek

geregisseerd door Nate Meyer
met Robin Tunney, Adam Scott en Jeremy Strong

Emmie is in de dertig en niet zo gelukkig als ze zou willen zijn. Ze laat zich meevoeren door haar gedachten die teruggaan in haar romantische verleden, in de hoop er in het heden iets mee te kunnen doen. Maar ze verzaakt ondertussen haar huidige verplichtingen...

Goede cast, Robin Tunney ( The Mentalist) en de ondergewaardeerde Adam Scott die het altijd goed doet kunnen de film niet redden wel een aardig gegeven en een prachtige poster en dat was het dan wel.