ad

Met onder meer: Kim Min-hee, Lee Sun-kyun en Cho Seong-ha

Oorspronkelijke taal: Koreaans

Releasedatum: 8 maart 2012

Over Hoa-cha

Een maand voordat hij met Sun-young wil gaan trouwen rijdt Moon-ho met haar naar Andong om haar voor te stellen aan zijn ouders. Tijdens een kote stop onderweg verdwijnt Sun-young echter spoorloos. Moon-ho gaat naar de politie en geeft haar op als vermist. Terug in Seoel treft hij haar appartement volledig leeggeplunderd aan. Moon-ho is verbijsterd en gaat samen met zijn neef Jong-Geun, een voormalig corrupt politieman, uitzoeken wie zijn verloofde nu werkelijk is.

image

Han Moon-ho's friend

Han Moon-ho's father

Park Myeong-sin

• 20922 berichten

Redelijke thriller en geen horror weer een Koreaanse film die de aandacht goed weet vast te houden.

avatar van Movie-Addicted

Movie-Addicted

Langdradig en absoluut geen horror, meer een drama/thriller. Een mager 6je.

BBarbie

Vooraf verwachtte ik zoiets als een Koreaanse variant van George Sluizer’s Spoorloos. De film begint ook precies hetzelfde, maar daarna ontwikkelt zich een totaal ander mysterie over identiteitsfraude. Hoewel de film bij vlagen best spannend is, had er wel wat meer vaart in mogen zitten. Ik ken Seon-gyun Lee van een paar amusante komedies. Dat gaat hem beter af dan dit soort drama’s.