Trabalhar Cansa (2011)

Brazilië
Drama / Horror

geregisseerd door Marco Dutra en Juliana Rojas
met Helena Albergaria, Marat Descartes en Naloana Lima

Voor de jonge huisvrouw Helena komt een droom uit wanneer ze haar eigen buurtwinkel kan openen. Ze huurt een werkster in om haar huis schoon te houden en voor haar dochter te zorgen. Dan wordt haar man Otavio ontslagen en moet Helena alleen de kost verdienen. Otavio slaagt er niet in nieuw werk te vinden en hij raakt steeds meer van iedereen vervreemd. De druk op Helena neemt toe. Ze ontdekt op de koop toe dat één van de muren van haar winkel aan het afbrokkelen is. Ze vraagt zich af of dat niet de oorzaak van al haar problemen is...