Die Häschenschule: Jagd nach dem Goldenen Ei (2017)

Alternatieve titels: De Hazenschool | Rabbit School: Guardians of the Golden Egg

Duitsland
Animatie / Avontuur

geregisseerd door Ute von Münchow-Pohl
met de stemmen van Noah Levi, Senta Berger en Friedrich von Thun

Max, een konijnenjongen uit de voorstad, raakt gevangen in een ouderwetse Paasschool voor konijnen en die omsingeld is door een slimme vossenfamilie die Pasen willen overnemen. Met de hulp van het schattige konijnenmeisje Emmy en trainingslessen van de mysterieuze Madame Hermione, leert Max niet alleen het geheim over de magie van paashazen, maar ook waar hij echt thuishoort. Maar zal dit genoeg zijn om Pasen en zijn nieuwe vrienden te redden?

avatar van K. V.
Deze animatiefilm eens geprobeerd en het was niet mis. Een aangename tekenstijl en het verhaal was ook niet slecht. Een film voor de hele familie. De speelduur was goed, niet te lang en niet te kort.
Leuk om eens gezien te hebben.