The Case for Christmas (2011)

Canada / Verenigde Staten
Komedie / Fantasy

geregisseerd door Timothy Bond
met Dean Cain, Rachel Blanchard en George Buza

Michael Sherman is advocaat en alleenstaand vader en kan maar moeilijk aan nieuwe klanten komen. Zijn goede vriendin Lauren helpt hem met het restaureren van zijn klassieke auto die hij geërfd heeft van zijn vader. Dan neemt Michael een zaak aan die zijn carrière kan maken of breken. De invloedrijke Braxton Bennett start een rechtszaak tegen de kerstman wegens onherstelbare emotionele schade doordat hij als kind niet de cadeautjes kreeg die hij wilde hebben. Wanneer het proces begint, blijkt het verdedigen van de kerstman moeilijker dan hij gedacht had.

avatar van Mr. Chiel
Als ik alleen op de poster was afgegaan dan zou ik deze film niet kijken, wat een lelijk ding! De trailer beloofd al meer goeds. Het is een Hallmark tv film, maar het viel me allemaal niks tegen. De film zag er goed uit, prima acteurs en een niet een héél erg standaard verhaalt. *3,5