Adopting Terror (2012)

Thriller

geregisseerd door Micho Rutare
met Sean Astin, Samaire Armstrong en Monet Mazur

Tim en Cheryl mogen binnenkort eindelijk de beeldschone baby Mona adopteren. De twee kunnen hun geluk niet op. Maar dan begint de biologische vader van Mona hen te stalken. Hij gooit het leven van Tim en Cheryl overhoop en is vastbesloten om Mona terug te krijgen. Om dat te realiseren gaat hij erg ver...

avatar van BlueJudaskiss
De nieuwe film van The Asylum!

avatar van PEN15
Aahhh... bedankt voor de waarschuwing...dan sla ik deze absoluut over!

Zeer ongeloofwaardige thriller met toch wel een redelijke cast als ik een tip mag geven , links laten liggen.

avatar van Llynwen
Tja, ik kan maar niet wennen aan een andere rol van Sean Astin dan in "The Lord of the Rings" waarin hij een geweldige hobbit neerzette.

Maar het einde van deze film was schattig..

avatar van konynewortel
Viel best mee , aardig om een keer te zien

avatar van juliegirlxoxo
Wat een overdreven lage score,tja iedereen zijn eigen mening maar ik vond hem allesinds toch heel goed er zaten ook enorm spannende momenten in.

avatar van Kondoro0614
Mocht iemand perse de trailer willen zien

Adopting Terror (2012) Movie Trailer (LQ) - YouTube

Hij is als LQ aangegeven en is inderdaad LQ..

Een dramatisch bedoelde maar uitermate voorspelbare thriller, zonder spanning rond een kat-en-muisspel en intimidatie, manipulatie en geweld. Het verhaal barstte bovendien werkelijk uit de voegen van de plotgaten en de cast acteerde miserabel. Wat worden er toch slechte dvd's op de markt gebracht.

avatar van molbo
Het viel enorm tegen