Sen Kimsin (2012)

Turkije

geregisseerd door Ozan Aciktan
met Tolga Cevik, Köksal Engür en Pelin Körmükçü

Tekin (Tolga Cevik) denkt dat hij een goede privédetective is, maar in werkelijkheid weet hij steeds alles te verpesten. Als hij van de rijke weduwe Suzan (Pelin Kormukcu) de opdracht krijgt haar vermiste stiefdochter (Zeynep Ozder) op te sporen, ziet hij een kans zijn reputatie op te vijzelen en broodnodig weer wat geld te verdienen. Maar als hij samen met zijn sidekick op de zaak duikt, de gepensioneerde verkeersagent Ismail (Koksal Engur), ontdekt hij dat er meer achter de zaak zit dan aan de oppervlakte te zien is. Ook lijkt Suzan, die 40 miljoen euro erfde van haar man, alles te doen om het onderzoek te frustreren. Wat begint als een simpele vermissing verandert al snel in een verhaal van intriges en afrekeningen.