Vous N'avez Encore Rien Vu (2012)

Alternatieve titel: You Ain't Seen Nothin' Yet

Frankrijk / Duitsland

geregisseerd door Alain Resnais
met Lambert Wilson, Mathieu Amalric en Michel Piccoli

Na de dood van toneelschrijver Antoine worden een aantal vrienden verwelkomd door de butler, in een oud herenhuis in een klein dorpje in Midden-Frankrijk. Ze zijn bijeengeroepen voor het oplezen van het testament van Antoine, en allemaal hebben ze hier gehoor aan gegeven. Deze dertien acteurs hebben eerder in een van zijn toneelstukken gespeeld, inclusief één in het bijzonder, die destijds bestempeld werd als formidabel. Maar is zij dat nog steeds?

Teaser

Officiële selectie / in competitie op Cannes 2012.

Komt vast niet meer regulier uit, maar wel te zien op Cinepremières. Onder andere in Eye/NFM op 5 november, de week erop in Groningen

Maandag 18/02/2013 opgenomen in het programma van de andere film in Brugge.

avatar van xgogax
Interessant experiment , maar niet meer dan dat . Ben dus een klein beetje teleurgesteld en geen idee of het geslaagd is ...

*** / *****