Funeral Kings (2012)

geregisseerd door Kevin McManus en Matthew McManus
met Dylan Hartigan, Alex Maizus en Kevin Corrigan

Het is altijd een fijne dag voor een begrafenis op de middelbare school St. Mark, althans voor de leerlingen Andy en Charlie. Zij doen dienst als altaarjongens wanneer iemand van de gemeenschap overlijdt en op die manier komen ze onder flink wat saaie lessen uit. Ze vertrekken echter zodra hun dienst voorbij is en etteren er dan flink op los. Hun gedrag brengt hen uiteindelijk in een niet te hanteren situatie...

Meneer Bungel
index - funeralkings.com en hier de trailer (Eng., geen subs).

Meneer Bungel
Review op Ain't It Cool.com.

Kinderen die de hele film door asshole en fuck zeggen is totaal niet grappig!

avatar van henkula
stanstyle schreef:
Kinderen die de hele film door asshole en fuck zeggen is totaal niet grappig!

Daar ben ik het mee eens, het verhaal lijkt bestemd te zijn voor kinderen, maar door het schelden is het niet leuk meer.