Unraveled (2011)

Alternatieve titel: De Man Die 750 Miljoen Dollar Stal

Documentaire

geregisseerd door Marc H. Simon
met Marc Dreier

Slechts enkele dagen voordat Bernard Madoff de krantenkoppen haalt als grootste ponzifraudeur in de Amerikaanse geschiedenis, wordt Marc Dreier, een prominente advocaat uit Manhattan, gearresteerd voor het organiseren van massale fraude en het overmaken van honderden miljoenen dollars naar rekeningen van beleggingsfondsen. Deze documentaire speelt zich af tijdens zijn huisarrest in zijn penthouse, waar hij volgens het besluit van de rechtbank moet verblijven tot de dag van zijn veroordeling en het toont Dreiers strijd om zich voor te bereiden op een mogelijk levenslange gevangenisstraf.