Solid State (2012)

Verenigde Staten / Italië
Horror / Sciencefiction

geregisseerd door Stefano Milla
met Debbie Rochon, Ava Brunini en Suzi Lorraine

Wees voorzichtig met wat je aanraakt! Een grote meteoor beweegt zich supersnel richting Aarde. Een ruimteverdediging lanceert een raket die de meteoor lijkt te vernietigen. Maar een klein stukje meteoriet belandt in een afgelegen deel van Europa. Het busje van een opkomende Amerikaanse rockband, op tournee door Europa, gaat stuk, precies in de buurt van de meteoor. Het gebied is akelig stil en de band vindt aanwijzingen dat er mensen zijn in de buurt, maar vinden niemand. Geleidelijk aan beginnen ze de deeltjes van de puzzel in elkaar te zetten, maar de meteoor heeft blijkbaar een dodelijk effect op hen.

Deze film is wel erg actueel geworden!

avatar van Noodless
Ava Brunini 1 punt. De rest is gewoon voor de vuilbak. In tijden zo slechte film niet meer gezien.
1/10