• 8.349.926 stemmen

Horror | 70 minuten

Genre: Horror

Geregisseerd door: Adam Mason

Met onder meer: Molly Black, Guy Burnet en Andrew Howard

IMDb beoordeling: 4,0 (374)

Plot Pig

Een gestoorde psychopaat slijt zijn zomerdagen door een beslissing te nemen over hoe hij om moet gaan met drie geketende gevangenen op zijn grondgebied. Met enkel en alleen het gezelschap van zijn eigen onrustige geest en zijn achterlijke metgezel, bepaalt hij zijn eigen lot én dat van zijn slachtoffers. De gestoorde man maakt de ene gewelddadige keuze na de andere. Niemand is veilig en hij kent geen taboes...

image

avatar van perceived

perceived

Een dagje meekijken in het leven van een psychopaat en zijn achterlijke zusje?

Meedogenloos, rauw, ranzig en bizar. Extreem low budget en grotendeels op één locatie gedraaid.

Verhaal is er nauwelijks en dat is ook niet van belang. Acteurs zijn natuurlijk niet al te best, maar passen prima in dit werkje. De film teert puur op de murwmakende impact van handelingen, uitingen en het authentieke sfeertje. De eenvoudige soundtrack zorgt daarbij voor prima ondersteuning.

Aparte exploitation meuk. 6.5/10*

avatar van Noodless

Noodless

Eén van de slechtste films die ik sinds tijden heb gezien. Wat een rommel !

Dan mag het wel een zogezegd apart low budget filmpje zijn, het moet wel nog iets zijn.

En dan heb ik het nog niet over het verhaal ( is er niet ) of het acteerwerk, ook op gebied van de gore of het ranzige wist de film mij althans geen indruk te maken. Vaak zwak in beeld gebracht.

Het camerawerk en het muziektoontje irriteren mateloos. Ook het geluid kwam niet goed over.

Op een bepaald moment zie je de gestoorde iemand een paar keer stampen, maar je hoort er meerdere... Neen , dit is zeker de slechtste film die ik dit jaar heb gezien en eigenlijk geen punten waardig. 0/10